Page History
...
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rota Liste Ekran Üzerinden Kayıt EklenmesiAmaç Tanımlanmış rotaların listesine erişebilmek ve rota çizme işlemi tetikleyebilmek. Kullanımı Satış Pazarlama > Rotalar" menü öğesine tıklanır. "Rotalar" listesi ekranı açılır.
İşlemler menü öğesi altından "Rota Çiz" öğesi tıklanarak rota çizimi tetiklenir.
Rota Durum Değiştirme İşlemler menü öğesi altından "Durum Değiştir" öğesi tıklanarak rotanın durum bilgisi değişir. Açık: Rota detay ekranından rota kaydet işlemi ile birlikte varsayılan olarak durumu açık gelir. Hazır: Rotayı hazırlayan kullanıcı rotayı atama yapacak kullanıcıya bildirim göndermek için hazır öğesini seçer. Devam ediyor: Rota atanan kullanıcı durumunu devam ediyor olarak seçer ve rota üzerinde kayıt girişi sağlar. Beklemede ve İptal : Rota atanan kullanıcı rota üzerinde işlem uzun sürdüğünde veya müşteri tarafından görüşme iptal olacağında öğelerden birini seçer. Tamamlandı: Rota atanan kullanıcı ziyaretlerini veya durum öğelerini bitirdikten sonra kaydı kapatmak için tamamlandı öğesini seçer.
|
...