Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Panel

Table of Contents

Panel

Teknik Servis Kullanıcısı Destek Kayıt Kullanımı

Teknik servis kullanıcısı kendine atanan kaydın durumunu değiştirir. Destek kaydın durumunu "E-posta dinleme" den "Başlangıç" veya "Devam ediyor" olarak seçer.

Expand
titleTeknik Servis Kullanıcısı

Image Removed

İlişkili kayıtlara tıklar ve e-posta tabındaki gelen mail bilgisine ulaşır.

Expand
titleİlişkili Kayıtlar | E-postalar

Image Removed

E-posta yanıtlama işlemi ile birlikte manuel yanıtlama işlemi yapar. Müşterisinden randevu işlemini tamamlar.

Expand
titleE-posta Yanıtlama

Image Removed

Panel

Destek Mail Şablon Oluşturma

Teknik Servis kullanıcısı e-posta yanıtlama butonuna tıkladıktan sonra e-posta şablonu oluştur seçimini sağlar.

Expand
titleE-Posta Şablon Seçimi

Image Removed

e-Posta şablon seçimi daha önceden oluşturulmadıysa (plus) butonu tıklanır ve şablon oluşturulur.

Expand
titlee-Posta Şablon Oluşturma

Image Removed

Son aşamada teknik servis kullanıcısı "Gönder" butonu tıklanır ve e-posta gönderimi sağlanır.

Expand
titlee-Posta Gönderimi

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Image Removed

Teknik Servis Kullanıcısı Kayıt Düzenleme ve e-Posta Şablon Oluşturma Videosu

View file
nameTeknik Servis Kullanıcısı- ePosta Şablon Oluşturma.mp4
height400

Panel

İlişkili Aktivite Kaydı Oluşturma

Destek kaydı girişi tamamlandıktan sonra root için ilişkili kayıtlar aktivite kaydı girişi sağlanır.

Expand
titleAktivite Kaydı Oluşturma

Image Removed

Aktivite kaydı oluşturmak için (plus) butonu tıklanır ve yeni aktivite girişi sağlanır.

Expand
titleAktivite Kaydı Oluşturma -II

Image Removed

Image Removed

Aktivite kaydı oluştururken "Etkinlik Oluştur" seçeneği işaretliyse, takvim kaydı da oluşturulur.

Expand
titleAktivite Kaydı Oluşturma III

Aktivite Kayıt Görüntüsü

Image Removed

Takvim Kayıt Görüntüsü

Image Removed

Mobil Uygulama ile Giriş


Panel

Teknik Servis Formu ve PDF İmzalama