Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel

İş Akış Şeması


  • Müşteriden Gelen Mail Talebi: Müşteriden gelen e-posta bilgisine göre otomatik destek kaydı açılır.
  • Müşteriye Otomatik Yönlendirme: E-posta bilgimize düşen mail bilgisi müşteriye otomatik bilgilendirme maili gönderilir.
  • Destek kaydı kategori değişikliğiKaydı Kategori Değişikliği: Yetkili personelimiz oluşturulan destek kaydı üzerinden kategori seçimi sağlar. Örneğin Arıza/Talep kategori bilgisi seçilir. 
Tip
titleBilgilendirme

Senaryoda destek kaydı kategori seçimi arıza/talep üzerinden ilerlenmiştir.

  • Garanti/seri no var Seri No Var mı? :Destek kaydına eklenen ürün kartının garanti bilgisi var mı yok mu? kontrol edilir. Garanti süresini geçmemiş ise teknik servis personeline kayıt ataması sağlanır.
  • Destek Kaydı Durum Bilgisi: Teknik servis kullanıcısı destek kaydın durum bilgisini "e-posta dinleme" seçiminden "başlamadı" veya "devam ediyor" bilgisine çeker. İlişkili kayıtlar üzerinden e-posta tabına gelir ve ilgili müşterinin mail bilgisini görüntüler ve yerinde destek için planlama hazırlar ve sistem üzerinden e-mail gönderir.
  • Teknik Servis Formu: Müşteriye yapılan ziyaret sonucunda mobil uygulama üzerinden teknik servis formu doldurulur. Garanti dahilindeyse müşteri ve teknik servis personelin servis formu imzalama süreci ile akış tamamlanır.
  • Müşteriye Kapanış Form Gönderimi: Teknik servis formu destek kaydın durumunu tamamlandı yaptıktan sonra ilgili müşteriye otomatik kayıt kapanışı e-posta ile gönderilir.