Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  1. Kurumun Organizasyonel Birim yapısı Yönetim Panelinden tanımlanır ve SGK entegrasyon ayarları yapılır.
  2. Kullanıcılar servise eklenir ve yetki tanımlamaları yapılır. 

Kullanıcı Ekleme İşlemleri ve Kullanıcı Lisanslarının Seçilmesi İşlemi  

Kullanıcı Grupları Yetkilendirme

...

Kuruma ait ücret parametreleri belirlendikten sonra Organizasyon Yönetimi Modülü ile kurum için pozisyonlar, organizasyon şemaları, roller, görev ve sorumluluk tanımları yapılır.

Organizasyon

...

Ekle butonu ile yeni bir pozisyon ekleme sayfası açılır. Kod, Açıklama Bilgisi girilir ve Bağlı olduğu organizasyon şeması seçilir. Burada önemli olan nokta tepe pozisyonu ekledikten sonra "Altına Ekle" ile devam edilmelidir. Eğer bir organizasyon şeması için birden fazla pozisyon ekleme işlemi yapacaksanız ve "Altına Ekle" değil "Ekle" ile devam ederseniz eklemiş olduğunuz pozisyonlar şema içerisinde gözükmez.

Bu yüzden her zaman "Ekle" butonu ilk tepe pozisyon tanımlanır ve altına eklenecek bağlı pozisyonlar için "Altına Ekle" ile devam edilir.

image2023-7-18_9-59-29.pngImage Removed

  • Organizasyon Yönetimi> Tanımlar>Pozisyon Grupları seçeneği, şirket içerisindeki pozisyonları gruplandırmak için kullanılır.

Departman Adı ile açılan ekran Yönetim Paneli>Kurumlar>Sağ Tuş Menü>Bölümler sekmesinden tanımlanır.

Image Removed

Rol Tanımları: Pozisyonun gerektirdiği beceriler, bu becerilerin derecesi, önemi, alınması gerekli eğitimler, öğrenim durumu gibi bilgiler rol tanımları ile belirlenir. Organizasyon Şeması içerisinden ilgili pozisyon üzerinde sağ tuş açılır menü içerisinden "Roller" ekranına giderek pozisyon için tanımlı roller seçilebilir.
Image Removed Altta bulunan (Ekle)  butonundan yeni bir rol tanımlanabilir.

...

Yönetimi için detaylı doküman ; Organizasyon Yönetimi Destek Dokümanı


Organizasyon Yönetimi Modülü ile birlikte pozisyon ve şema tanımları yapıldık sonra Çalışan Yönetimi Modülü ile çalışanlarınızı ekleyebilir organizasyon şemasında tanımlamış olduğunuz pozisyon bilgileri ile eşleştirebilirsiniz.

Çalışan Yönetimi için detaylı doküman ;Çalışan Kartı Destek Dokümanı


Çalışan Yönetimi Modülü ile çalışanlarınızı kuruma ekledikten sonra çalışanlarınız izin, fazla mesai gibi talepleri oluşturabilmesi ve bunların takibi için Zaman Yönetimi Modülü ile izin, fazla mesai tanımları yapılır. 

Zaman Yönetimi Modülü için kullanabileceğiniz destek dokümanları ; Zaman Yönetimi Destek Dokümanları


Kurum içerisinde Borç/Alacak durumlarının takibi yapılacak ise Borç/Alacak Yönetimi Modülü ile ilgili tanımlalamaların yapılması gereklidir.

Borç/Alacak Yönetimi Modülü için kullanabileceğiniz destek dokümanları ; Borç/Alacak Yönetimi Destek Dokümanları


** Zaman Yönetimi ve Borç/Alacak Yönetimi Modülü ile tanımlanmış olan izin, fazla mesai, borç/alacak tanımları Çalışan Portalında kullanılabilir. Bu sayede çalışanlarınız direk portal üzerinden talep oluşturabilir. 

Servis içerisinde onay tanımları yapılı ise Çalışanların portal üzerinden yaptığı talepler yöneticilerin onayına düşebilir.


Ücret Yönetimi