Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Çalışma Alanları üzerinde belge tarihi kontrolü yapılır. Bu kontrol ile birlikte devri yapılmış ve Çalışma Alanlarında " Al " işlemi ile alınan faturaların belge tarihi ile Çalışma Alanı Dönem tarihi kontrolü yapılır. Gönder/Al işlemi ile Connect posta kutusuna alınan belge tarihi, çalışma alanı döneminde belirlenen tarihten farklı ise Gönder/Al işlemi sırasında kullanıcıya uyarı mesajı verilir. (e-Fatura, Uygulama Yanıtı ve Sistem Yanıtı için kontrol yapılır.)

...



Gönder/Al işlemi tamamlandıktan sonra "Farklı çalışma alanına ait belgeleriniz bulunmaktadır. ''İlgili çalışma alanına otomatik olarak taşınacaktır." mesajı verilir. Hayır seçeneği seçilir ise ilgili belgeler pasif olarak (Gri) Logo Connect posta kutusunda listelenir. Posta kutusunda "Gri" gri renklendirme ile gösterilen belgeler üzerinde işlem gerçekleştirilemez. "Kaydet", "Onayla" ve " ve Onaya Gönder" seçenekleri  seçenekleri pasiftir. "Al" işlemi  işlemi yapılan Çalışma Alanı Posta Kutusuna sadece o Çalışma Dönemine ait olmayan faturalar "Gri"gri olarak düşer.

Bu şekilde bir durumda Belge üzerinde F9 sağ klik click işlemi ile Şekil 11'de gelen seçeneklere ulaşılabilir. "Belgeler ilgili çalışma alanına taşınsın" işlemi ile fatura ilgili Çalışma Alanına aktarılabilir.

...