Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Amaç

Personel avansı taleplerinin yönetici onayına sunulması, onay işlemlerinin tamamlanması sonucunda Tiger’ da ödeme kaydının oluşması amaçlanmaktadırSatış hareketlerine göre oluşturuşmuş bir rapor ekranıdır.

Panel
borderStyledashed

Senaryo

Avans talebinde bulunacak personel form bilgilerini girerek süreci başlatır. Flow kullanıcısı ile ERP tarafındaki cari kart, tanımlı email hesabına göre eşleşmektedir. Kullanıcı forma giriş yaptığı an Tiger’daki kart bilgileri otomatik olarak ekrana gelir. Kullanıcı 2 farklı avans talebinde bulunabilir. Belirli bir iş için önden avans isteniyorsa iş avansı seçilir, bu durumda masraf merkezi ve proje alanları formda aktif olur. Kullanıcı eğer maaş avansı seçimi ile devam ediyorsa, masraf merkezi ve proje alanları inaktif hale gelir. Maaş avansı için geri ödeme taksit sayısı ve geri ödeme başlangıç tarihlerinin girilmesi beklenir. Kullanıcı hem yerel para birimi hem de yabancı para birimi üzerinden avans talebinde bulunabilir. Tiger’ da indirilen kurlar, talep tarihine göre forma otomatik olarak gelir. Kullanıcı isterse kuru elle de değiştirebilir.

Avans bilgileri altındaki Avans Tarihçesi tablosu personelin daha önceden aldığı avansları listeler. Geri ödemesi devam eden avansların kalan tutar bilgisi, talepte girilen taksit sayısı ve ödeme başlangıcı alanlarına göre hesaplanmaktadır. Talep eden kişi hala devam eden bir geri ödemesi varsa, bunu da göz önünde bulundurarak yeni bir avans talebinde bulunur. Onaylanmış ve fişi oluşmuş bir talep için geri ödeme planında yapılacak değişiklikler Avans Tarihçesi tablosuna yansımaz.

Başlatılan iş, talebi yapan kullanıcının hiyerarşide tanımlı bir üst yöneticisine onaya düşer. Yönetici form üzerinde avans bilgilerini ve avans tarihçesini görüntüler; buna göre onayla/iptal/geri gönder aksiyonlarını alabilir.

Yönetici tarafından onaylanan talep muhasebe departmanına atanır. Muhasebe departmanı talebi yöneticiye geri gönderilebilir ya da onaylayabilir.  Onaylanan talebin ödemesinin nasıl yapılacağı muhasebe departmanı tarafından belirlenir. İlgili iş yeri ve döviz türüne göre uygun kasa ve bankalar formda listelenir. Seçilen kasa veya banka hesap kartında yeterli bakiye yoksa kullanıcı uyarılır. Muhasebe departmanı Tiger’ a aktar aksiyonu aldığında ilgili ödeme türüne göre ERP tarafında kasa fişi ya da gönderilen havale fişi oluşur. Talepte bulunan kullanıcıya ödemenin nasıl yapılacağı bilgilendirme olarak gider.Tiger Erp üzerinde faturalanmış satış hareketlerinin görselleştirilerek raporlandığı bir ekrandır. Firma ve dönem bazında raporlama yapılabilir. Rapordaki tutarsal alanlar Kdv hariç TL toplamları baz almaktadır. Karlılık grafiklerindeki maliyet, Erp üzerinde çalıştırılan maliyetlendirme servisine göre hesaplanmış maliyetleri baz alır. Eğer Tiger'da maliyetlendirme servisi çalıştırılmadıysa, ilgili satış tarihinden bir önceki satınalma fiyatı maliyet olarak gelmektedir. Pazar Analizleri bölümünde illere göre satış oranları, kaç farklı ilde satış yapıldığı ve kaç farklı müşteriye satış yapıldığı listelenir. Şehir bilgisi için cari kartta tanımlı adresler baz alınmaktadır. En iyi satışlar bölümünde butonlara basılarak farklı liste sayılarına göre raporlama yapılabilir. 

Panel
borderStyledashed

Akış Dosyası (.nxmx)

Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsiniz. Örnek içeri aktarım senaryosu için tıklayınız.

View file
nameSatış Analizi.nxmx
height150

...

Panel
borderStyledashed

Akış Şablonu

Avans Talep Süreci Satış Analizi raporu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.

Expand
titleGörsel

Panel
borderStyledashed

Dikkat Edilecek İşlem Adımları

1- Ödeme kaydının Tiger' a aktarılabilmesi için Ayarlar Servisi/LFlow Servis Ayarları bölümünde Logo Rest servis ayarlarını yapılmış olması gerekmektedir. bknzLogo Rest Servis AyarlarıRapor sorguları firmadan firmaya değişlik gösterebilir. Bu nedenle sorguların gözden geçirilmesi gerekmektedir.