Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
title26.Tiger/Go Entegrasyonunda, Logo Mind Navigator ürününde herhangi bir anda "Microsoft Excel Başka Bir Uygulamanın Ole Eylemini Tamamlamasını Bekliyor" hatası alınıyorsa;

1.Dosya – Seçenekler – Eklentiler – Com Eklentileri -   Burada Acrobat PDFMaker Office COM Eklentisi varsa onu kaldırıp tekrar kontrol edebilirsiniz.

2.Dosya – Seçenekler – Gelişmiş – Genel ayarlarında DDE uygulamalarını yoksay seçeneğini işaretliyse kaldırıp deneyebilirsiniz.

3.Başlat çubuğuna Excel yazıp uygulamayı dosya konumunda aç dedikten sonra aşağıdaki yeri açacaktır . Excel uygulaması üzerinde sağ tık Özellikler / Uyumluluk Modu seçeneği işaretliyse kaldırılıp denenebilir.

Expand
title27.LM Insight analizlere girişte internal server error uyarısı alınıyorsa;

1.Tüm Windows güncelleştirmeleri yapılmış olmalıdır. Windows Update ayarları penceresinden güncelleştirmeleri denetle butonuna basarak kontrol ediniz.

Image Removed

2.Kurulum yapılan bilgisayar sistem gereksinimlerine uymalıdır: https://docs.logo.com.tr/display/InsightKD/Sistem+Gereksinimleri

3.Logo Mind Insight Service, Logo Mind Insight License Service, Logo Mind Insight Repository Database Service ve Logo Mind Insight JsToolbox Service Local System ile, diğer servisler service user olarak seçili kullanıcı ile başlatılıyor olmalıdır. Bu kullanıcı aşağıdaki linkteki gibi Administrators grubuna dahil ve hizmet olarak oturum aç yetkisine sahip olmalıdır.

LM Insight Windows kullanıcısı yetkileri: https://docs.logo.com.tr/pages/viewpage.action?pageId=91718421

Image Removed

4.LogoMindInsightSettings.exe ile giriş yapılarak URL bölümünde yazan adres ile giriş yapılmalıdır. Aşağıdaki ekran için https://nehirozgulhp.logo.com.tr:8443/Web/login.html olarak giriş yapılmalıdır.

Url farklı olacaksa, bu ekrandan değiştirilir, kaydedilir ve Sorun Giderme penceresinden Analiz Et-Onar yapılmalıdır.

Host White List kısmında sunucu iç ip, makine adı, localhost ifadesi ve kullanılacaksa dış ip eklenmelidir.

Image Removed

5.Herhangi bir giriş yapamama durumunda LogoMindInsightSettings.exe açılarak Sorun Giderme penceresinden Analiz Et-Onar işlemi yapılıp tekrar denenmelidir.

Image Removed

6.Aynı setle versiyon yenileme ve lisans yenileme işlemleri yapılmalıdır.

7.Servisler aşağıdaki sıraya göre önce tamamı durdurulup sonra başlatılmalıdır.

Servis Durdurma Sırası

  • Logo Mind Insight Repository Database
  • Logo Mind Insight Logging Service  (varsa)
  • Logo Mind Insight Service Dispatcher 
  • Logo Mind InsightService
  • Logo Mind InsightLicense Service

Servis Başlatma Sırası

  • Logo Mind InsightLicense Service
  • Logo Mind Insight Repository Database 
  • Logo Mind Insight Logging Service  (varsa)
  • Logo Mind Insight Service Dispatcher
  • Logo Mind Insight Repository Service 
  • Logo Mind Insight EngineService