Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Panel

Amaç

Teknik personelin müşteride yaptığı işlemler sonucu aldığı raporun Logo CRM Mobil uygulama üzerinden müşteriye imzalatılmasıdır. 

Kullanım

1- Destek kaydı oluşturmak için en az bir şablona ihtiyaç duyulur. Destek kayıt menüsü açılır ve herhangi bir destek kaydı tıklanır ve  açılır menüden "Form Hazırla" butonu basılır ve form hazırlanma süreci başlar.

Expand
title1- Form Hazırlama

2- Form hazırla ile mevcut eklenen destek kayıtları formları görüntülenir. 

Expand
title2- Destek Kayıtları Hazırlanmış Form Şablonları

3- Form detay ekranı üzerinden notlar alanına bilgi girilir ve kaydetme türü 'PDF' seçildikten sonra kaydet butonu basılır.

Expand
title3- Form Detayı

4- Hazırlanan form görüntüsü için  tıklanır ve "Formalar" butonu basılır. Ekranda seçilen destek kaydın hazırlanmış form şablon bilgileri görüntülenir.

Expand
title4- Destek Kayıt Formları

5- Destek kayıt formları menü listesinden hazırlanan form tıklanır ve 'Hazırlanmış formu imzala' butonu seçilir.

Expand
title5- Hazırlanmış Formu İmzalama

6- Hazırlanan form açılır ve  imza butonu tıklanır. İmza oluştur işleminden sonra tamam butonuna basılır ve oluşturulan imza istenilen boşluğa taşınır.

Expand
title6- İmza Oluşturma

7- PDF üzerine eklenen imzasını tıklanır düzenleme modu aktif edilir. İmzayı taşıma, boyutlandırma, renk değiştirme özelliklerini kullanılır. 

Expand
title7- İmza Düzenleme

Tip
titleBilgilendirme

"Kaydedilen formların imzaları tekrar güncellenmemektedir. Kaydettikten sonra güncelleme işlemi yapabilmek için hazırlanan şablon silinip tekrar oluşturulmalıdır."

Image RemovedImage Added

Veritabanı Bilgileri

MT_Ticket_Prepared_Forms tablosunda tutulur. (Form Hazırla butonu basıldıktan sonra oluşturulan Destek kayıt formlarının tutulduğu tablodur.)

"Destek Kaydı > Formlar" butonu tıklandığında açılan listeye veriler bu tablodan gelir.