Page 14 of 29. Showing 286 results (0.031 seconds)
Cloud Connect Kullanım Öncesi Yapılacak İşlemler
uygulamasını nasıl kullanabilirim e-Devlet modülü olan ürünlerde uygulamanın kullanılabilmesi için Logo Entegratör tarafında ilgili hizmeti satın alınarak aktif edilmesi gereklidir. Logo Connect kullanımından Cloud connect uygulamasına geçiş nasıl yapılır. Logo Connect uygulamasında eşleme, görsel şablon tanımları vee-Arşiv Gönder
, sistem üzerinden düzenlenen e-Arşiv faturalarının Logo Özel Entegretöre webservis aracılığı ile gönderileceği bölümdür. Gönderimin sağlanacağı web servis … . Ekranda tek tek veya toplu olarak seçilen faturaların Gönder butonu ile Logo Özel Entegretöre gönderilmesi sağlanır. Faturaların statüsü "Sunucuya İletildi" olarakAktarımlar
Veri aktarımları ile firmanın farklı yerleşim birimleri arasındaki veri alışverişi yanında Logo uygulaması dışındaki bir yazılıma ya da tam tersi olacak şekilde Logo uygulaması dışındaki bir programda bulunan bilgilerin Logo uygulamasına aktarımı sağlanır. Aktarım işlemleri için, Araçlar menüsünün altında yer alanİnternet Sitesi Kurma Zorunluluğu
Yeni kanun, her şirkete internet sitesi kurma ve sitenin bir bölümünü bilgi toplumu hizmetlerine özgüleme zorunluluğu getirmiştir. Logo ürünlerinde yer alan … yayınlamalarına olanak sağlanır. Ayrıca Logo ürünlerinde yer alan bilgilerin de internet sitesi aracılığıyla doğrudan paylaşımı mümkündür.e-Defter_SSS.pdf
e-Defter Uygulaması Hakkında Sıkça Sorulan Sorular (Logo GO/Tiger ERP) w w w . l o g o . c o m . t r www.logo.com.tr e-Defter Nedir? e-Defter, Vergi Usul … . LOGO e-Defter uygulaması ile “Yevmiye Defteri”’ ve “Defter-i Kebir (Büyük Defter)” belgeleri, GİB tarafından belirlenen standartlarda hazırlanabilmekte veSatış Faturaları MBS CRM Aktarımı
Logo uygulamasında kaydedilen satış faturalarının MBS CRM'e aktarımının yapıldığı seçenektir. MBS CRM'e aktar seçeneği altında yer alır. Gönderilecek faturalar … Değeri Sipariş Numarası Grup / Aralık Sipariş Tarihi Başlangıç / Bitiş Ayarlar MBS CRM Url Aktarım işlemi LogoÜrün İzleme / Hızlı Sorun Tespit ve Bildirimleri
LOGO uygulamalarında çeşitli nedenlerle oluşabilecek hatalar gelişkin bir sistemde izlenmekte ve raporlanmaktadır. Sorun izleme ve bildirme ile müşteride … " seçeneği ile LOGO uygulaması yeniden başlatılır. "Uygulamayı Kapat" seçeneği LOGO uygulamasını kapatmak için kullanılır. Hızlı Sorun Bildirimi Uygulama ilePratik Tablo Raporları - Raporlama
Pratik Tablo Raporları, LOGO ürünlerine girilen veriler geniş kapsamlı olarak değerlendirilir ve genel sorgu cümlecikleri (queryler) hazırlanır. Bu sorgu … asistan kullanılarak istenilen (detay/özet ) hale getirilebilir. Bu işlemler (ham/master sorgular) yapılırken LOGO Utility'sinde yer alan LOGO QUERY engine'indenMalzeme Kartları MBS CRM Aktarımı
Logo uygulamasında kaydedilen malzeme kartlarının MBS CRM'e aktarımının yapıldığı seçenektir. MBS CRM'e aktar seçeneği altında yer alır. Gönderilecek … CRM Url Aktarım işlemi Logo uygulamasında kayıtlı tüm malzemeler için yapılabileceği gibi yalnızca yeni eklenen ya da güncellenen kayıtlar için deHizmet Kartları MBS CRM Aktarımı
Logo uygulamasında kaydedilen hizmet kartlarının MBS CRM'e aktarımının yapıldığı seçenektir. MBS CRM'e aktar seçeneği altında yer alır. Gönderilecek malzemeler … Url Aktarım işlemi Logo uygulamasında kayıtlı tüm hizmetler için yapılabileceği gibi yalnızca yeni eklenen ya da güncellenen kayıtlar için de