START ile satış, stok ve maliyet gibi kritik bütün işlemlerinizin takibini, kontrolünü ve analizlerini kolaylıkla yapabilirsiniz. İşlerinizde zaman tasarrufu sağlayacağınız gibi, işlerinizi kolayca takip edebilirsiniz.

Tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmelere ve şahıs firmalarına yönelik bir çözüm olan START, günlük işlemlerin daha etkin ve verimli bir şekilde izlenip yönetilmesini sağlar.


START uygulamasında,

  • Stok Yönetimi ile stoklarınızın alış ve satışını kolayca yönetebilir ve sevkiyatlarınızı teslim tarihlerine bakarak izleyebilirsiniz;
  • Sipariş Yönetimi ile müşteri bilgisi, siparişin veriliş tarihi, teslimat tarihi gibi bilgileri kaydedip siparişleri tek bir yerden bütün ayrıntılarıyla takip edebilirsiniz;
  • Cari Hesap Yönetimi modülünde müşterilerinizin aylık satış tutarları ve toplamlarını izleyip risklerini veya risk limitlerini tanımlayabilir ve cari hesap işlemlerinizi satırlar halinde hızlıca işleyebilirsiniz;
  • Fatura ile gelen siparişleri irsaliyeye, kestiğiniz irsaliyeleri kolayca faturaya aktarabilirsiniz. Yapacağınız indirim, masraf ve promosyonların formüllerini tanımlayabilir, ihtiyaç duyduğunuz zaman mal bazında ya da fatura toplamında indirim ve promosyon uygularken ve istediğiniz sayıda masraf işleyebilirsiniz;
  • Kasa İşlemleri ile çek/senet tahsilat ve ödemeleri, fatura kapatma, kasadan kasaya virman gibi günlük hayatta rastlanan her türlü nakit hareketini elektronik ortamda takip edebilir;
  • Banka İşlemler ile bankalardaki ticari ve kredi hesaplarınızı banka/şube adları ile birlikte ya da ayrı ayrı izleyebilirsiniz;
  • Çek ve Senet ile değerli evraklarınızı tarihlerine, numaralarına ve vadelerine göre kaydedebilir, istediğiniz zaman kolayca ulaşabilirsiniz.

Soldaki menü ağacından ilgili program bölümüne ait dokümanı seçebilirsiniz.