UnityApplication interface nesnesinden ulaştığımız method ve propery’lerle çalışırken oluşan hataları işleyebilmek için kullanılan bir fonksiyondur.

Fonksiyonun döndürdüğü değer oluşan son hatanın mesaj String’idir. Hata numarası GetLastError fonksiyonu ile alınan hatanın mesajı bu method'la alınır.


Return TypeAçıklama
StringSon operasyondan dönen hatanın mesajını döner.

VB Örneği
Dim FirmNr As Long
Dim Ok As Boolean

FirmNr = Val(InputBox("Login olunacak Firma Numarasını giriniz."))
If FirmNr = 0 Then
   Exit Sub
End If

Ok = UnityApp.CompanyLogin(FirmNr)
If Ok Then
   mdiFrmMain.statMain.SimpleText = mdiFrmMain.statMain.SimpleText + " and Company logined ( " + CStr(FirmNr) + " )"
   mdiFrmMain.mnuItemCompanyLogout.Enabled = True
   mdiFrmMain.mnuItemCompanyLogin.Enabled = False
Else
   mdiFrmMain.statMain.SimpleText = " Error code : " & str(UnityApp.GetLastError) & " " & UnityApp.GetLastErrorString
End If

C# Örneği
if (UnityApp.Connect())
  {
    MessageBox.Show("Connect");
  }
else
  {
    string Err = UnityApp.GetLastError().ToString() + ":" + UnityApp.GetLastErrorString().ToString();
    MessageBox.Show(Err);
  }


Telif HakkıKullanım KoşullarıGizlilik
Copyright © 2018 Logo Yazılım